Ile kosztuje przegląd 1.4 tsi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • toomasz
    Elegance
    • 2010
    • 910
    • Volkswagen
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

    #26
    Ja mam wersje ambiente i mam kompa ale nie MAxidota, i z tego co pamiętam, to jak ustawiałem godzinę, to na koniec wyskoczyło mi ile km do przeglądu i ilość dni

    Komentarz

    • Marcinooo
      Rider
      • 2009
      • 332

      #27
      Zamieszczone przez krzysiek83wpr
      Zamieszczone przez pascal
      jeśli przekręcasz kluczyk to pokazuje Ci za ile dni lub za ile kilometrów będziesz miał przegląd.
      Panowie, a jak ja mam wersje MINt czyli bez kompa, to mogę sprawdzić za ile przegląd?
      Nie kojarzę żeby na wyświetlaczu pojawiała się jakaś info gdy uruchamiam silnik..
      również pierwszy raz słysze, aby po przekręceniu kluczyka pojawiała się taka informacja. U mnie w celu sprawdzenia "statusu przeglądu" muszę pogrzebać się w MAXI-DOTcie

      Komentarz

      • Krzysiek25
        Ambiente
        • 2008
        • 154
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #28
        Gdy nie ma się maxi-dota, należy przekręcić pokrętło przy wskaźnikach raz w lewo - wyświetli się czas i dystans do wymiany oleju wg. kompa.

        Komentarz

        • winni77
          RS
          • 2009
          • 2183
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #29
          A ile oleju wchodzi do 1.4 TSI i 1.8 TSI :?:
          Do 1.4TSI już wiesz, do 1.8 TSI 4,6 litra.
          Mój "Batmobil"

          Komentarz

          • lukaszz
            Ambiente
            • 2009
            • 167

            #30
            Koszt przeglądu po 30 tyś km w Warszawie w zależności od ASO 800 - 900 zł z materiałami - rabat od 10 do 15%.

            Komentarz

            • Dzida
              RS
              • 2006
              • 2253

              #31
              Zamieszczone przez lukaszz
              Koszt przeglądu po 30 tyś km w Warszawie w zależności od ASO 800 - 900 zł z materiałami - rabat od 10 do 15%.
              Chore :roll:

              Komentarz

              • OctaviaFLKrak
                Ambiente
                • 2009
                • 138

                #32
                Napewno warto dostarczać własny olej na przegląd. W ASO ceny wykrecone na maksa, kupując we własnym zakresie ten sam, oszczedzamy w zaleznosci od oleju przynajmniej z 50%. U mnie nie odnotowali faktu dostarczenia wlasnego oleju w ksązce, przynioslem ten sam co leją w ASO Mobil 5w/30 ESP.

                Komentarz

                • Elżbieta.S
                  Classic
                  • 2010
                  • 23

                  #33
                  Robiliśmy pierwszy i ostatni raz przegląd w Szczecinie ASO K****& Cichy na Struga za 1007 zł ściana płaczu !
                  Dolewka płynu chamulcowego 0.038 L tzn.mniej niż kieliszek piędziesiątka za 26 zł + koszt dolewki 160 zł PRAWDZIWA OKAZJA !
                  Elka

                  Komentarz

                  • pandzik
                    RS
                    • 2011
                    • 2254
                    • Seat

                    #34
                    Zamieszczone przez Elżbieta.S
                    0.038
                    Dokładność i precyzja tyle kosztują.

                    Komentarz

                    • Krzysiek25
                      Ambiente
                      • 2008
                      • 154
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                      #35
                      W lipcu 2010 zapłaciłem niecałe 800zł za przegląd po 30tys, ale po wcześniejszym ustaleniu z serwisantem kwoty max (m.in. nie wymieniali mi wycieraczek, nie dolewali płynu do spryskiwaczy itp mało istotne duperele). Nie miałem własnego oleju. Kwoty oscylujące koło 1kafla bolą, ale ja dorzucam do tego szeroko rozumiany "koszt utrzymania gwarancji" i staram się zasnąć spokojnie. Niemniej jednak koszt serwisu jest jedną z przyczyn, dla których spokojnie czekam do końca gwarancji

                      Komentarz

                      • loyd
                        RS
                        • 2010
                        • 2342

                        #36
                        Zamieszczone przez Elżbieta.S
                        Dolewka płynu chamulcowego 0.038 L tzn.mniej niż kieliszek piędziesiątka za 26 zł + koszt dolewki 160 zł PRAWDZIWA OKAZJA !
                        :wow :wow :wow :wow :wow :wow :wow :wow :wow :wow

                        Komentarz

                        • słoń
                          Elegance
                          • 2010
                          • 777

                          #37
                          dobra chłopaki.podczepię się tutaj.czy są na forum ziomale,którzy mają już nalatane ponad 60kkm,mają skrzynię dsg 7 przechodzili już przez piekło drugiego przeglądu i którym chciano wymieniać olej w dsg???????????????????

                          Komentarz

                          • Jaroslav92525
                            Rider
                            • 2009
                            • 365
                            • Octavia II (1Z3)
                            • BSE 1.6 MPI 102 KM

                            #38
                            Jeśli miałbym 1.2, 1.4, 1.8 TSI to chyba też trzymałbym się ASO przez te 2 lata chociaż drogo.... Licho nie śpi... Zabulisz tauzena za przegląd wart mniej niż 200 zł ale i tak być może zaoszczędzisz tysiące...
                            Pozdrawiam,
                            Jaroslav92525

                            -----------------------
                            VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

                            Komentarz

                            • przemo9
                              Ambiente
                              • 2009
                              • 228
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                              #39
                              taa, ale to co sie słyszy o problemach z rozrządem w tsi 1,2 1,4 to z reguły ok 100 kkm i więcej i u większości jest już po gwarancji.....
                              O II fl kombi elegance

                              Komentarz

                              • Maicroft
                                Moderator
                                S_OCP MemberModeratorr
                                • 2004
                                • 25757
                                • Audi

                                #40
                                A co oni chca zmieniac w skrzyni w ktorej nie przewiduje sie zmiany oleju. Ile chcac wlac 7-9l czy tylko 2l :twisted: :?:
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz

                                • słoń
                                  Elegance
                                  • 2010
                                  • 777

                                  #41
                                  Maicroft, hahahaha.właśnie!!!! 7 litrów wymyślili,aż mną zatrzęsło wtedy ,puściłem dym uszami i skrzesałem iskrę kopytem no i na konec rozpadłem się na atomy jak pan nadal się upierał ,że tam wchodzi 7 litrów i trza wymienić

                                  Komentarz

                                  • Jaroslav92525
                                    Rider
                                    • 2009
                                    • 365
                                    • Octavia II (1Z3)
                                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                    #42
                                    Zamieszczone przez przemo9
                                    taa, ale to co sie słyszy o problemach z rozrządem w tsi 1,2 1,4 to z reguły ok 100 kkm i więcej i u większości jest już po gwarancji.....
                                    No nie wiem.. z tego co pamiętam z naszego forum to konkretne problemy pojawiają się ca. 30 tysi... czyli tak mniej-więcej po 2 latach i to słabej jazdy.. Ale mniejsza z tym. Z tego co pamiętam jak na mnie "przyszła kolej" po 2 latach to doszedłem do wniosku że jednak 700 zł na obsługę auta z silnikiem 1.6 MPI to trochę dużo zważywszy że zalecany olej Shell Helix mogłem nabyć za ok. 100 zł a do tego filtry (które kupiłem zresztą w ASO -powietrza, kabinowy, oleju) za kilkadziesiąt złotych.. A do tego wymiana oleju - tutaj zresztą nieskromnie przyznam się że większe zaufanie w tej kwestii (czas wymiany, poziom oleju po wymianie, etc) mam do siebie niż do fachowców z ASO...
                                    Pozdrawiam,
                                    Jaroslav92525

                                    -----------------------
                                    VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

                                    Komentarz

                                    • maciek30_pl
                                      Ambiente
                                      • 2010
                                      • 192
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                      #43
                                      Mam takie pytanko, zbliża mi się 2 przegląd (O2 FL 1.4 TSI, manual, 2009 rok). Czy wie ktoś może co trzeba wymienić? Bo dzwoniłem do serwisu i zaproponowali mi przegląd za 1200zł. Z tego co zrozumiałem to podobno oprócz oleju i filtrów wymienia się świece. Jeśli to wszystko to chyba na głowę upadli z tą ceną. No ale może ktoś ma jakieś info to bym może u znajomego to zrobił w warsztacie.

                                      Komentarz

                                      • Eidos71
                                        RS
                                        • 2011
                                        • 2050
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                        #44
                                        maciek30_pl - do wymiany chyba na pewno będą: olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabinowy, pewnie jeszcze płyn chłodniczy... Nie wiem, czy do wymiany kwalifikować się będą świece i filtr paliwa... Zależy, jaki masz teraz przebieg. Najlepiej pokupuj sobie wszystkie płyny i filtry sam, od naszych sprzedawców z forum, a potem jedź do serwisu i płać tylko za robociznę. Acha - skoro masz już 3-letnie autko, to pewnie gwarancja bye, bye...? Jeśli tak - odpuść sobie ASO i lepiej jedź do dobrego serwisu zewnętrznego, gdzie zrobią Ci lepiej i taniej.
                                        Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                                        MOJA FURKA

                                        Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                                        Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                                        Komentarz

                                        • piociel
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 526
                                          • Volkswagen

                                          #45
                                          Zamieszczone przez Eidos71
                                          pewnie jeszcze płyn chłodniczy...
                                          Chyba kolega zaspany jeszcze był!?
                                          Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                                          Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                                          Komentarz

                                          • gieu
                                            Rider
                                            • 2009
                                            • 607
                                            • Octavia II (1Z3)
                                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                            #46
                                            Zamieszczone przez piociel
                                            Zamieszczone przez Eidos71
                                            pewnie jeszcze płyn chłodniczy...
                                            Chyba kolega zaspany jeszcze był!?
                                            Może chodziło o hamulcowy. Po 60 tys. wg ksiązki serwisowej należy go wymienić.

                                            Maciek30_pl tak to wyglądało ostatnio u mnie (zrób tak jak piszą koledzy - filtry, olej, świecie, płyn hamulcowy przywieź swoje, a dużo zaoszczędzisz):
                                            Niedawno Octavia zrobiła 60 tys. km więc przyszedł czas na drugi przegląd wg QG1.

                                            Krótkie podsumowanie:
                                            Koszt przeglądu wg QG1 - 434 zł
                                            Koszt wymiary płynu hamulcowego - 121 zł

                                            Częsci w ASO:
                                            Filtr oleju 03C 115 561B - 51 zł
                                            Gaśnica proszkowa 000 000 112 - 20 zł
                                            Łącznik stabilizatora 1K0 411 315P - 148 zł
                                            Pakiet smarno-czyszczący - 22 zł
                                            Żarówka pozycyjna W5W niebieska - 16 zł!!! (jakiś dramat z ceną, zwykłe W5W kosztują ~ 2 zł)

                                            Cześć poza ASO:
                                            Świece NGK PZFR6R
                                            Millers Oils XF Longlife 5W30 5L
                                            Millers Oils Universal Brake Fluid DOT4 1l (płyn hamulcowy)
                                            Filtr paliwa MANN WK69
                                            Filtr powietrza MANN C 14 130
                                            Filtr kabinowy MANN CUK 2939 (2 szt.)
                                            razem: 563 zł

                                            Cały przegląd zamknął się kwotą 1356 zł.
                                            Ze względu na koszty odpuściłem sobię jednak wymianę przednich klocków hamulcowych w ASO (części + robocizna =~ 450 zł). Kupiłem już sam ATE Ceramic (13.0470.7117.2) za 234 zł (218 zł + transport) i wymieniłem je za 30 zł w zaprzyjaźnionym warsztacie.



                                            Edit (22.08.2012)
                                            Poprawka:
                                            Płyn hamulcowy wymienia się po i co 2 lata (nie po 60 tys. km jak wcześniej napisałem). Taka informacja jest w mojej książce serwisowej (2010 r.), ale podobno w nowszych pierwszą wymianę zalecają co 3 lata.
                                            Octavia II FL 1.4TSI Rosso Brunello

                                            Komentarz

                                            • Eidos71
                                              RS
                                              • 2011
                                              • 2050
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                              #47
                                              Zamieszczone przez piociel
                                              Zamieszczone przez Eidos71
                                              pewnie jeszcze płyn chłodniczy...
                                              Chyba kolega zaspany jeszcze był!?
                                              Myślałem rzeczywiście o hamulcowym... ops: Ale co do chłodniczego - znajomy i stary (stażem) kierowca mówił mi kiedyś, że płyn chłodniczy powinno się zmieniać co 2-3 lata, gdyż traci on swoje wartości (m.in. odporność na zamarzanie)... Na etykietach podają, że wymiana powinna następować nie później, jak przed upływem 5 lat... Więc chyba jednak babola aż tak wielkiego nie strzeliłem...
                                              Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                                              MOJA FURKA

                                              Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                                              Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                                              Komentarz

                                              • maciek30_pl
                                                Ambiente
                                                • 2010
                                                • 192
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                #48
                                                gieu, No to faktycznie tak zrobię.

                                                Powiedz mi jeszcze taką sprawę, te kody które wypisałeś to są na pewno pasujące?
                                                Czemu filtry kabinowe 2?
                                                Czy ten olej Millers'a jest najlepszy? Bo widzę, że dużo osób go poleca.
                                                Co ze świecami, wybrać te NGK czy jakieś inne? Bo mam dobre wrażenia o NGK ale złe słuchy o nich chodzą.

                                                No i oczywiste pytanie gdzie najtaniej to zebrać wszystko ? Ktoś na forum się zajmuje handlem takich rzeczy z możliwością zakupu w Łodzi albo przez neta?

                                                Komentarz

                                                • gieu
                                                  Rider
                                                  • 2009
                                                  • 607
                                                  • Octavia II (1Z3)
                                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                  #49
                                                  Zamieszczone przez maciek30_pl
                                                  gieu, No to faktycznie tak zrobię.

                                                  Powiedz mi jeszcze taką sprawę, te kody które wypisałeś to są na pewno pasujące?
                                                  Czemu filtry kabinowe 2?
                                                  Czy ten olej Millers'a jest najlepszy? Bo widzę, że dużo osób go poleca.
                                                  Co ze świecami, wybrać te NGK czy jakieś inne? Bo mam dobre wrażenia o NGK ale złe słuchy o nich chodzą.

                                                  No i oczywiste pytanie gdzie najtaniej to zebrać wszystko ? Ktoś na forum się zajmuje handlem takich rzeczy z możliwością zakupu w Łodzi albo przez neta?
                                                  Kody sa na 100% ok. Filtr kabinowy na zapas wzialem, wymieniam je maks co rok. Millers chwalony, ale drogi - zaoszczedzilem na czesciach kupujac je poza ASO wiec postanowilem zaszalec z oliwa ;-) Na swiecach sie nie znam, bralem te ktore mial sprzedawca.
                                                  Z czystym sumieniem moge polecic kolegow sprzedawcow z forum: Elemenateur i Pidziek
                                                  Octavia II FL 1.4TSI Rosso Brunello

                                                  Komentarz

                                                  • piociel
                                                    Rider
                                                    • 2010
                                                    • 526
                                                    • Volkswagen

                                                    #50
                                                    U mnie na drugim przeglądzie (50kkm, 1,5 roku) wyglądoało to tak:
                                                    Koszty w ASO:
                                                    - robocizna
                                                    - oring czujnika cofania (zgubiony, 12 zł z wymianą)
                                                    - filtr oleju
                                                    Kwota 544,66 PLN

                                                    Cześci zakupione poza ASO i dostarczone na przegląd:
                                                    - 4*1L LM 4200 TopTec
                                                    - Filtr powietrza MANN C14 130 (=AK 370)
                                                    - Filtr paliwa MANN WK 69 (=PP 836/2)
                                                    - 4* świeca NGK PZFR6R

                                                    Filtr kabinowy zmieniam dwa razy w roku, dlatego na przeglądzie nie był wymieniany. Polecam filtr VIKA - węglowy z ramka plastikową. Naprawdę dobrze wykonany. Cena z przesyłką 35,53 PLN. Kupiłem tutaj
                                                    Nie wymieniałem płynu hamulcowego, bo wg. książki pierwsza wymiana po 3 latach, potem co 2.

                                                    Nie wiem co słyszałeś o swiecach NGK, ale ja je stosowałem we wszystkich autach i zero problemów. Poza tym NGK są montowane na pierwszy montaż - tak mi się wydaje.
                                                    Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                                                    Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...